Hulde aan de gezondheidszorg😇

11 juni 2021 - Santpoort-Zuid, Nederland

Ik schrijf mijn belevenis op van de situatie waarin ik nu ben beland. Ik maak zowel minder leuke als hele lieve en mooie dingen mee en kreeg de tip om het weer op te schrijven, me niet realiserrend dat er weer meegelezen kan worden. Terecht wijst Rob me erop dat de medewerkers in de zorg zich uit de naad werken en prachtige ondersteuning bieden. Inderdaad alle hulde daarvoor. Ik denk alleen dat in het hele proces nog wel het eea verbeterd kan worden en een verschuiving van focus. In Nederland hangen we van regels aan elkaar. Ik heb mazzel met voldoende ondersteuning en hulp van familie en vrienden, maar als je dat niet hebt, ben je volgens mij echt in de aap gelogeerd. Meer informatie over mogelijke hulpmiddelen of vrijwilligersondersteuning o.i.d. kleine moeite om dat ergens beschikbaar te stellen, maar je moet alles zelf uitvlooien. Daarvoor is ook eigenlijk dit blog bedoeld, eens kijken of ik daar later iets mee kan om het voor andere mensen makkelijker te maken als ze in zo n situatie terecht komen. Dus Rob helemaal gelijk de medewerkers uit de zorg verdienen alle lof, het gaat mij meer om het systeem, daar zit echt nog verbeterpotentieel.

1. Rob Kruijswijk:
    11 juni 2021
    Je kunt bijvoorbeeld lid worden van een thuiszorginstelling, die helpen geweldig, eigen ervaring.
  2. Rob Kruijswijk:
    11 juni 2021
    check eens deze site: http://www.welzorg.nl
  3. Clair:
    11 juni 2021
    Zal ik doen, dank je voor de tip👍