We zijn er klaar mee!

30 juli 2019

Echt we zijn er klaar mee, maar we zijn ook hartstikke blij en genieten met volle teugen van onze nieuwe aanbouw. We hebben al het witten, voegen en kitten achter de rug. Schoonmaakwerk, zoals de verfspatten verwijderen, al het stof uit huis wegpoetsen, ramen lappen en wat er verder nog allemaal bij zo'n bouwwerk komt kijken. Eindelijk heeft afgelopen vrijdag de oplevering plaats gevonden en hebben we nog vijf restpunten op het protocol staan, waaronder een betere afwerking van het trapgat. Industriele afwerking ammehoela😬. De aannemer een suggestie aan de hand gedaan, die waarschijnlijk na de vakantie uitgevoerd gaat worden door onze grote vrienden Rico en Ed. Een compromis gesloten over het meerwerk voor de elektriciteit en het stoepske voor de oprit moet nog gerepareerd worden. Tjonge het was me een bevalling maar er is een mooi gebouwtje uit geboren! Nu hebben we vakantie en die brengen we door met lummelen in en rondom het huis. Erwin is druk met dozen met soldaatjes en andere zooi uit de kelder naar de "bibliotheek" te verhuizen, ik rommel wat in de tuin en koop nog wat accesoires voor de badkamer e.d. Eindelijk kunnen we lekker genieten van een echt terras, heerlijk. ' s ochtends met een kopje koffie wakker worden in de zon. Dit jaar geen Verweggiestanvakantie, maar we missen het voor geen meter. Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens, en volgend jaar zien we wel weer.

Hier eindigt het verslag van ons bouwavontuur. Ondanks dat we een prachtige aanbouw hebben en we er reuze van genieten, vraag ik me af of we zoiets ooit nog een keer zullen doen. Ik denk ....... nou ja, zeg nooit nooit. Ciao!

1. Rob Kruijswijk:
    31 juli 2019
    Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst en dank voor de mooie verhalen 😀
  2. Marja Bokhorst:
    31 juli 2019
    Nou....gebouwtje.... het is een grote, schitterende aanbouw geworden!! Gefeliciteerd hiermee en ik wens jullie allemaal heel veel woongenot!! 🎉😎🎊🎁🍾🍸🎂